Social Items

Ubat Ayam Laga Dan Ring

Jagohfarm Ubat Peralatan. Blog ini khas untuk ubat-ubatan dan peralatan penternakan ayam khususnya ayam sabung.


Jual Jamu Doping Ayam Bangkok Kab Cilacap Acesoris Ayam Tokopedia

Ubat Urat Untuk ayam bengkak.

Ubat ayam laga dan ring. RM 1500 termasuk penghantaran di Sem. Msia RM 500 utk Sabah Swak. Diberi dalam bentuk titisan 4-5titis untuk ayam dewasa dan 1-3 titis untuk anak ayam.

Surakarta Supplier Pupuk Organik. Ini adalah untuk memudahkan para sahabat semua mencari ubatperalatan yang diperlukan dengan hanya membuka blog ini tanpa perlu mencari di Jagohfarm2010. Ubat Ayam Laga Ganoi Farm-2011.

Medan SKY Chinese Herbal Shop. Ubat titis mata Harga. Cordyceps Premium Organik Dong Chong Xia Cao Obat Paru Ginjal ASLI.

Ubat kaki bobol Harga. Untuk mengatasi inianda dapat memberikan campuran makanan 25 par g. RM 1600 Aturan.

Kurung ayam di tempat yang bersih. Ring Arena Ayam Aduan geber terbuat dari bahan spon merupakan produk modern dari asesoris penghobi ayam aduan. Jamu untuk ayam semasa proses cuci ayam dan untuk diberi pada bila-bila masa untuk kesihatan ayam.

July 26 at 718 AM. Ayam Bangkok Jantan ASLI Import Bangkok Thailand 001. Menggalakkan ayam untuk mengawan.

Blog ini khas untuk ubat-ubatan dan peralatan penternakan ayam khususnya ayam sabung. Cara Merawat Kulit dan Bulu Ayam Aduan - Merawat kulit dan bulu ayam bangkok merupakan hal yg sangat diperhatikan oleh penggemar ayam laga dan ayam aduan di negeri asalnya Thailand. RM 1250 Aturan.

Berminat sila hubungi Whatsapp 0109008163. Semasa lawatan ke reban dan rumah saya oleh seorang penternak kambing dan ayam kacuk dari Kg. Ayam bangkok mangon asli.

Cuci dan titiskan ke dalam mulut. Jika penyakit berat hari kedua beri 1 kali lagi minum terus. RM 1000 temasuk penghantaran di Sem.

BREEDING VITA PENGGALAK AYAM BERTELUR. Selalu kena kepada ayam ibu dan ayam bapak dalam training. Salah satu cara yang digunakan adalah penggunaan jamu ayam aduan KEMIN yg membuat warna bulu menjadi kuning dimana penggunaan KEMIN ini menjadi salah.

Menjual ubat ayam secara borong. Lombong saya ada menanyakan apakah ubat yang boleh digunakan untuk merawat sakit mata ayam. SK-Champion - Selsema.

Jagohfarm Ubat Peralatan. RM 1500 termasuk penghantaran di Sem. Beberapa orang menggunakan doping ayam dengan racikan racikan tradisional.

Rm 3000 rm500 utk. Ulser Red - Ubat untuk ayam tidak hadam dalam perut dan berak keras buruk bontot. Menurutnya semburan tersebut bewarna biru.

Untuk ayam batangkaki ayam Hujung. 40 Comments 44 Shares. Namun kita akan bisa merasakan betapa ribet dan repotnya meracik doping sendiri.

Ayam Siam Ayam Sabung Ayam Baka Baik Ayam Siam Ayam Sabung Memilihara Ayam Siam Sebagai HOBI. Selamat melayari dan terima kasih atas sokongan anda semua. RM 800 temasuk penghantaran.

Super Form - Vitamin untuk diberi kpd ayam dalam cucitraining. - Ubat paling mujarab untuk penyakit hawak paling sesuai untuk ayam yang tidak kena racun. Cuci kaki dengan air suam dan sapu pada bubul.

Selain harus menyiapkan bahan bahan doping ayam kita juga harus menumbuk halus bahan bahan tersebut. Seperti Telur Lembik Bertelur Berselang Dan Boleh Dicuba Untuk Ibu Ayam Yang Susah Untuk Bertelur. Doping Ayam Aduan Terlaris doping ayam laga doping ayam bangkok 3.

Selling chicken medicine in wholesale. Khamis 18 Februari 2021. Ubat Untuk Mata Ayam Yang Berair Dan Berkulat.

RM 800 temasuk penghantaran di. Ubat Ayam Laga Ganoi Farm-2011 Super Form - Vitamin untuk diberi kpd ayam dalam cucitraining. Nasib Tak mati berlaga tanpa pengadil pula Oren Mas Vs Chempa 1 set.

- Ayam Kecil 12 sudu besar atau 1 penutup botol ubat. UCA Injection - Untuk ayam yang sakit tenat terutama sakit lelah yang tidak baik hidung mulut berbau. TOP 5 - RM1200 Kegunaan.

Sebarang bentuk perjudian adalah tidak digalakan sama sekali. Arena adu ayam sebagai sarana melatih ayam ini sangat fleksibel dan ringan bisa dibawa kemana-mana bahan kuat anti air dan tahan lama. Diberi Kepada Ibu Dan Bapa Ayam Untuk Penggalakan Telur Cantik Kulit Keras Tulang Dan Anak Ayam Yang Sihat Dan Juga Bagi Ibu Ayam Yang Bermasalah 34.

Deman selsema dan berak kapur. RM1500 Fungsi ubat- 1. Diberi 1-2 Biji Sehari.

UNTUK YANG BERMINAT ANDA BOLEH MEMBUAT TEMPAHAN AWAL PENGHANTARAN UBAT-UBATAN KHAS UNTUK AYAM LAGA INI HANYA DI SEKITAR NEGERI SABAH. Harga boleh buat bisnes. 2272 likes 13 talking about this.

Jika tidak dipergunakan bisa dilipat kembali di simpan. HAMMER PERKOTAK 200 Tabs KEGUNAAN Hammer adalah untuk pencegahan dan pengobatan cacing bulat gapeworms cacing tanaman cacing tenggorokan cacing periventrikel cacing rempela cacingan cacing cecal cacing mata cacing pita dan cacing di unggas permainan DOSIS. Arena ayam aduan geber yang terbuat dari bahan spon.

Berikan 1 kaplet setiap hari untuk tumbuh dan ayam pertempuran dewasa. Tambahan RM 1000 untuk Sabah Serawak Ta Auk Sep - Ubat mata mujarab untuk semua sakit mata Harga. 17122016 20122020 palugadabet Ayam Aduan Ayam Bangkok ayam laga Ayam Petarung Sabung Ayam Sabung Ayam Online Tips Mengobati Sakit Mata Pada Ayam Bangkok Sabung Ayam Taji Sakit Mata Pada Ayam Bangkok Penyakit ini sangat sering membuat para penggemar ayam bangkok stres dan kebingungan jika ayam bangkok terkena penyakit mata.

Titis ke dalam mata sekali sehari. Oren mas VS Chempa 1 set. Juga baik untuk selera ayam.

Ayam akan makan jika kadar gula darah menurun dan pada ayam rewel ini mungkin kemampuan menyimpan gula dalam bentuk glikogen dlm otot tdk baik sehingga ayam kekurangan giziada kemungkinan kedua yaitu selera makan ayam kurang baik hingga ayam tdk mkn sesuai dgn kebutuhan tubuh. Obat ayam snot ngorok Tetra Chlor botol 50pcs. Untuk miningkatkan jangka masa dan tahap.

Obat Ayam Aduan Obat Ayam Laga Obat Ayam Bangkok FURNITIN. Ini adalah untuk memudahkan para sahabat semua mencari ubatperalatan yang diperlukan dengan hanya membuka blog ini tanpa perlu mencari di Jagohfarm2010. Selamat melayari dan terima kasih atas sokongan anda semua.

- Bagi satu hari sekali. Untuk ayam batangkaki ayam Hujung. Ayam akan menjadi sihat cepat form dan merah muka.

Super Attack Untuk gangguan pernafasan selsema dan mata berair. Lampam SF Oil Disapu pada Muncung taji dan kuku pada yang bermasalah seperti muncung terkopek tanggal pecah dan sebagainya. Doping ayam sering kali membantu memaksimalkan kemampuan dan kekuatan ayam laga.

Ini mengingatkan saya semula semasa lawatan kereban kawan saya yang membela hingga 4000 ekor ayam kacuk. Tambahan RM 1000 untuk Sabah Serawak Ta Auk Sep - Ubat mata mujarab untuk semua sakit mata Harga. UCA Injection - Untuk ayam yang sakit tenat terutama sakit.


Jual Boneka Ayam Aduan Kab Cilacap Perlengkapan Ayam Laga Tokopedia


Pin Di Sabung Ayam


Cara Melatih Ayam Bangkok Agar Menjadi Juara Turnament Internasional Bangkok Cara Juara


Jual Jual Obat Mandi Ayam Aduan Super Banyon 7gr Di Lapak Lanny Tiffany Bukalapak


Peternak Ayam Laga Lasimin Duwet Tridadi Sleman Jaga Kualitas Unggul Dan Makin Diburu Penghobis Warta Hobi


Show comments
Hide comments

No comments